Dermakanlah 1 klik Disini

Monday, July 4, 2011

Tips Dapatkan Earning Tinggi Dari ChurpChurp


Sebelum saya ceritakan lebih lanjut.. mari kita tahu apa itu churpchurp
Churpchurp adalah salah satu program cara mudah untuk buat duit di internet untuk rakyat Malaysia. Churpchurp ialah adik kepada Syarikat Nuffnang (bukannya pesaing) . Dengan hanya mempromosi offer dari pihak churpchurp di Twitter, Facebook, YM, blog. Mungkin sebab ia lebih banyak mengunakan medium twitter, logo churpchurp juga berbentuk burung seperti logo twitter.



Sebenarnya ramai yang tidak tahu bahawa buat duit melalui ChurpChurp adalah sangat mudah dan menyeronokkan. Part yang menyeronokkan ialah kita bayaran ChurpChurp adalah boleh dikategorikan sebagai tinggi dan ChurpChurp bukanlah satu scam! Manakala part yang mudah ialah terdapat tips dan trick yang boleh digunakan untuk menjana pendapatan lumayan dari churpchurp ini. Tetapi bagaimana?


1. Maksimakan Penggunaan Facebook!
2. Kongsikan Link Iklan ChurpChurp ke Twitter Anda!!
3. Sharekan Link Iklan ChurpChurp dalam Blog Anda!
4. Jadikan Forum Platform Jana Earning ChurpChurp Anda!


Contoh current campaigns running di churpchurp




Apa yang ada di churpchurp


1) Social Sharing Churpchurp

Ia merupakan cara paling senang untuk buat duit dengan churpchurp sekali sebab anda tak perlukan sebarang kelulusan dari pihak admin.
Hanya share link yang diberikan untuk campaign yang sesuai. Anda akan mendapat ganjaran bila ada yang klik link yang anda berikan itu. Antara cara promosi link paling mudah ialah menggunakan platform sosial, misalnya blog, Twitter, Facebook, IM, atau e-mel.

2) Social Seeding ChurpChurp


Melalui cara ini, anda akan ditugaskan untuk menyampaikan mesej pengiklan pada platform media sosial seperti Twitter, Facebook. Hanya ikuti arahan yang pihak mereka berikan.

3) Scheduled Tweets ChurpChurp


Untuk cara ini, anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 25 follower di akaun Twitter anda. Pihak churpchurp akan hantar review twit yang akan anda submit sebelum diapprove. Anda perlu tulis dengan kreatif tweet tersebut dengan memasukkan kata kunci yang disediakan.

Berapa Bnyak ChurpChurp akan bayar?


Bayaran yang diberikan pada saya agak berbaloi iaitu sekitar RM0.20 hingga RM0.40 untuk setiap unique click. Ya, itu 1 klik. Kalau dalam sehari anda mampu mendapatkan hanya 20 klik, jadi dalam masa sebulan anda boleh jana lebih dari RM100. Mudah bukan?

Kalau ada yang tanya cara mudah tingkatkan klik pada churpchurp ini jawapannya ialah FACEBOOK dan Twitter! Melalui facebook bukan sahaja anda boleh bersosial, tetapi juga boleh buat duit melalui churpchurp menggunakan platform facebook. Jadi tugas anda hanyalah post di facebook dan tunggu sahaja duit anda masuk.
Mudah bukan buat duit dengan churpchurp ni!!



Jom kita wat duit sambil berblogging.. :) klik disini dahulu... kemudian ikuti langkah-langkah dibawah


cara-cara mendaftar dengan facebook...




mudah saja bukan? apa lagi mari kita tambah pendapatan sampingan sambil berblogging...


4 comments:

  1. pupel dah cuba baru dapat rm3 je hehe

    ReplyDelete
  2. Salam...menarik, cuma Abg Long dah deactivate facebbook..hehe

    Latest entry Pengurus Penakut?

    ReplyDelete
  3. Saya nak cuba..tapi tak tahu bagai mana..
    lagi pula blog saya kosong je bolehkah?...

    ReplyDelete