Dermakanlah 1 klik Disini

Friday, December 6, 2013

Alamak Sudah Lama Tidak Update

Rasanya memang sudah lama aku tidak update blog aku ni.. Macam sudah bersawang je? hehehe..
Tapi tidak mengapa, aku akan tetap akan mencuri masa untuk aku update blog ni..Inshaallah..

Sekarang ni aku sudah tidak bekerja sebagai designer lagi... Aku berniaga di Syarikat yang menjalankan perniagaan Francais iaitu PRUDENTIAL BSN TAKAFUL.. Berniaga di syarikat ini tidak perlukan modal yang besar berbeza menubuhkan syarikat & produk sendiri yang perlukan modal yang amat tinggi.. Rasanya ramai yang tahu tentang syarikat PRUDENTIAL BSN TAKAFUL kan? Jika ada pertanyaan tentang produk-produk takaful boleh Hubungi saya ditalian 017-6265179. cehhh promote pulak ye.. hehe.. biasalah orang berniaga... memang macam ni...

Jika dulu aku bekerja makan gaji terikat dengan peraturan syarikat, sekarang lain pulak aku tak payah lagi nk punch card la hantar surat mc la dan macam2 lagi la.. Pendek kata "Time Freedom". Dalam Al-Quran pon ada menyatakan yang rezeki itu 9/10 datangnya dari perniagaan.. Jadi aku transform diri aku 360 darjah untuk menceburi bidang perniagaan. Dari seorang pereka grafik bertukar kepada "sales & marketing"..

Doa dari rakan-rakan blog amat saya perlukan untuk saya terus berjaya dalam bidang ini.. :-)

No comments:

Post a Comment